Zoeken naar

Zijn dit vragen die jij herkent?

  • Hoe is onze interactie met klanten, verkopers en stakeholders?
  • Kunnen we voorspellen wat onze klanten en de markt willen of nodig hebben?
  • Hoe creëren we waarde samen met onze partners en andere spelers in ons netwerk?

Dit zijn vragen waar veel organisaties mee kampen tegenwoordig. Alleen, om hier zinvolle antwoorden op te geven, moet eerst de onderliggende vraag zijn beantwoord:

Hoe integreren we alles?

Het antwoord vereist een holistische blik bij het definiëren van ‘alles’ en bij het erkennen van de fundamentele regels die de integratieruimte bepalen. Waarbij tegelijk het feit moet worden gerespecteerd dat de meeste bedrijven onderling sterk verschillen. Op de een of andere manier moeten alle interne en externe verschillen aan elkaar worden gelijmd om een robuust en flexibel bedrijf creëren.

Deze Universele Integratie Strategie helpt je met het maken van een ​​hands-on plan om jullie integratie- en IT-huishouding op orde te krijgen, en zo integratie zijn werk te laten doen. Alleen dan creëer je dat robuuste en flexibele bedrijf, dat kan overleven en overwinnen in de digitale toekomst.

Na het lezen van dit e-book heb je een beeld van:

  • waarom je Universele Integratie Strategie nodig hebt
  • waar je in hemelsnaam moet beginnen
  • de structurering die je aan moet brengen
  • welke aspecten een belangrijke rol spelen
  • voorbeeldvragen die je helpen een sourceable plot te maken
  • integratievereisten voor verschillende operating models
  • hoe integratie binnenin je bedrijf robuust en wendbaar maakt
  • dat je integratie tegelijk outside-in en inside-out moet zijn
  • hoe je een Universele Integratie Strategie ontwerpt en implementeert
  • de vragen die je jezelf moet stellen bij vendor- en toolselectie

Laat je naam en e-mailadres achter en ga door naar de download van het e-book (engelstalig):

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.